טיפול בבת זוג של מכור

בן הזוג שלי מכור

יתכן שאת מרגישה כי את חיה לבד. דמותו החיצונית של בן הזוג נוכחת בבית, אבל הוא עצמו לא שם. לעיתים את מתמודדות עם קושי כלכלי שנובע מההתמכרות. אווירה של חשדנות, כעס, פחד ושקרים, מריבות ואף תוקפנות מעיבה על הזוגיות שלכם. ייתכן שאת חשה בושה מפני המשפחה והחברים שמגבירה אצלך את תחושת הבדידות. פעמים רבות את משקיעה אנרגיה רבה בלנסות לטפל במכור, לתקן אותו ולהציל אותו מהתמכרותו ובתוכך את מקווה שההתמכרות תעלם והאדם האהוב ישוב אלייך. אם זה מה שאת חשה ואומרת לעצמך, הגעת למקום הנכון שיתמוך בך ויוביל אותך לחיי שלווה ועצמאות רגשית לצד ההתמכרות.

לך מגיעה תמיכה ועזרה

אם בן זוגך מוכן להגיע לטיפול, נפתח כאן צוהר לשינוי שלו לקראת החלמה, גמילה וחזרתו לחיים בריאים. אך מה איתך? חייך לצד ההתמכרות המתמשכת, הותירו אצלך מועקות נפשיות ומשקעים קשים הזקוקים למענה ולתמיכה. ההתמכרות העצימה דפוסי התנהגות לא בריאים ביניכם והזוגיות שלכם מעורערת ועצובה. ייתכן שאת זקוקה לכתף-לחברה שתזדהה איתך ותכיל את כאבך והתמודדותך הקשה. ייתכן שאת זקוקה למטפלת עימה תוכלי לפתוח את סגור ליבך ולחלוק את בדידותך המעיקה, את הפחדים, החששות והכאבים שנשאת לבדך זמן רב מדי. ייתכן שאת צריכה איש מקצוע שיעניק לך הנחיה וכלים שיעזרו לך לטפל בעצמך, לשקם את חייך ולשוב לחיים שלווים ומאוזנים יותר.

ומה אם הוא לא מעוניין להגיע לטיפול?

אם רמת ההכחשה של המכור כה גבוהה, והוא מסרב להודות בבעיה ולהגיע לטיפול, את אינך צריכה להיות ה”קרבן” ולשלם את מחיר ההתרסקות שלו. לך מגיעה עזרה ותמיכה. אנו מציעים טיפול שיתמקד בך ובקשיים שלך כבת זוג שחיה לצידו של המכור. ניסיוננו המקצועי הוכיח כי טיפול והקניית כלים מעשיים לבת זוג של מכור שיפרה את איכות חייה, העניקה לה עצמאות וניתוק בריא מהמכור שאפשרו לה חיי שלווה. נוסף על כך השינוי שהתחולל בבת הזוג השפיע, לא פעם, ביחסי הגומלין על המכור והביאה אף אותו לשינוי.