תהליך הגמילה – טיפול במכור

אם זה מה שאתה חש ואומר לעצמך אתה במקום טוב, והגעת אל הנקודה הקריטית והחשובה ביותר בדרך להחלמתך – ההודאה בעובדה כי "איבדתי את השליטה על חיי וכי ההתמכרות היא זו שמנהלת אותם". זהו הצעד הראשון בתהליך הגמילה והחזרה לשליטה בחיים, שלווה ורוגע אליהם אתה כל-כך שואף ומתגעגע .

 

הצוות המנוסה במרכז קשרים יעלה אותך על מסלול ההחלמה, הגמילה והחזרה לחיים בריאים באופן מקצועי ובדיסקרטיות מוחלטת מבלי להפסיק את שגרת חייך.

 

 

מה יקרה לאחר הפניה למרכז קשרים?

בפנייתך אלינו תכנס לבית חם ומחבק בו תחוש שייכות ואמפתיה למצוקותיך, וצוות מקצועי שיושיט לך יד וילווה אותך בדרך ההבראה שלך.
בשלב הראשון ייעשה אבחון והערכה ותיבנה לך תכנית טיפול אישית בהתאם למצבך, לנסיבות חייך וצרכיך האישיים. הטיפול ירוכז במספר שעות שבועיות ויאפשר לך לשמור על שגרת חייך הרגילה.
תכנית הטיפול משלבת טיפול אישי וטיפול קבוצתי המבוסס על שיטת 12 הצעדים והגישה האדלריינית שתסייע לך להגיע לגמילה ויציבות ולהחזיר את השליטה לחייך.

 

 

מה עם המשפחה שלי ?

אתה מהווה חלק ממערכת משפחתית שהושפעה מהתנהגותך. ניסיוננו המקצועי הוכיח שהמפתח לשיקום, הבראה ויציבות שלך ושל משפחתך בעתיד, תלוי בהתייחסות לכל בני הבית; בת זוגך וילדיך. על כן אנו מציעים טיפול לבת הזוג לקבלת תמיכה וכלים, הדרכה זוגית לשניכם בדרך החיים החדשה והדרכה לטיפול בילדיך שחיו בצל ההתמכרות.