מרכז קשרים – טיפול בהתמכרויות

מחקרים רבים מראים שהסיבות להישאר בהתמכרות אינן נוגעות בהכרח להשפעות החומרים והתכנים שההתמכרות עוסקת בהם – אלא דווקא לחוסר היכולת של המשתמש להתחבר לקבוצה תומכת של אנשים מסביבו בצורה בריאה. אם כן, ההיפך מהתמכרות אינה התפכחות או שליטה – ההיפך מהתמכרות, היא התחברות.

סביבה מלווה ונוכחת, תחושת משמעות ועשייה שמביאה ערך, תחושת ביטחון וקשרים משמעותיים – הם האלמנטים החשובים ביותר בהתמודדות עם התמכרות, מכל סוג.

זה יכול להיות התמכרות למין או לצפייה בפורנו, התמכרות לאוכל ואכילה כפייתית, התמכרות להימורים, ועוד. בניית תכנית אישית, שיבוץ לטיפולים אישיים וקבוצתיים והשתתפות בקבוצות תמיכה, יספקו לכם את החיבור הרגשי, הכלים המקצועיים והתהליך המאורגן, כדי שתוכלו לקחת את ההגה לידיים, להחזיר לעצמכם את השליטה בחייכם ולחיות חיים מספקים ומאושרים.

לא תמיד אנחנו יודעים לזהות התמכרות. לעיתים קרובות, התנהגויות התמכרותיות בתחומים נורמטיביים כמו מין, פורנוגרפיה, ניהול קשרים רומנטיים, אכילה ואחרים, "מסתתרות" במסווה של התנהגות נורמטיבית וקל להתכחש להן. זה הזמן לקבל החלטה אמיצה שמטרה אחת ויחידה: לשפר את איכות החיים של אלה הסובלים מהתמכרות ושל הסביבה התומכת שלהם.

צוות מרכז "קשרים" מחכה לכם ומציע ליווי בדרך שלכם, יד ביד, עד לשליטה מוחלטת ואיזון מחודש. אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו, נשמח לעמוד לרשותכם במידע, תשובות לשאלות, איתור התמכרות – ותחילת טיפול.

מרכז קשרים הוא בית חם למכורים ומשפחתם. אנו מאמינים שטיפול מערכתי בחברי המשפחה הנפגעים בעקבות התמכרות למין, התמכרות להימורים או כל התמכרות אחרת, הוא המפתח להחלמה ולחיי משפחה בריאים ומספקים.

פניה לעזרה לרכזת הקבלה

אוזן קשבת ובדיקה אנושית חסרת שיפוט שמטרתה לבדוק  האם ניתן לטפל בבעיה במרכז

אבחון

באופן אוביקטיבי המאבחנים שלנו יבדקו מה המצב של הפונה והאם ההתנהגות שלו התמכרותית

התוכנית

מותאמת אישית ונבנית על פי צורך המטופל. מומחה בטיפול בהתמכרויות ימצא איתך יחד את הדרך לשמור על חיים בריאים ונקיים.

קבוצות

קבוצה היא מקום בטוח בו ניתן לעבוד על קשרים עם אחרים, אחים לדרך. לקבל תמיכה, כוח גדול וקבלה ללא תנאי.

יציאה לחיים בריאים ושלווים

"הגעתי למרכז קשרים שבור, אבוד וחסר תקווה, אני יוצא היום לחיים אמיתיים מלאי כנות, עם כלים להתמודדות עם ההתמכרות ועם החיים בכלל"