מערכת יחסים הרסנית ותלות יתר – הכאב שמאחורי הקשר

האם אתה מוצא את עצמך אובססיבי לגבי מחשבות על בן/בת הזוג? בודק את חפציו ומחפש "הוכחות" לכוונותיו? האם אתה מרגיש אחראי להתנהגותו ומגן עליו בפני אחרים? האם אתה חש שעליך לשקר או להתנהג באופן מניפולטיבי כדי לגרום לו לעשות את רצונך?

אלו יכולים להיות סימנים למערכת יחסים הרסנית המבוססת על תלות. הכאב, הבושה והמצוקה הרגשית הופכים לחלק בלתי נפרד מההוויה היומיומית. תחושת חוסר האונים, הערך העצמי הנמוך, הצורך העז להיאחז בקשר גם במחיר כבד – כל אלו הם תסמינים מוכרים למי שחווה דפוס יחסים כזה.

אם גם אתה חווה את הקושי הזה, חשוב שתדע – אינך לבד. במרכז קשרים אנחנו מכירים היטב את הכאב שאתה חווה. אנו פוגשים מדי יום אנשים נפלאים שנקלעו לסבך היחסים הבעייתי, שכחו מי הם וכיצד לאהוב את עצמם.

אנחנו במרכז קשרים מזמינים אותך לקחת אחריות על חייך ולעשות שינוי. בעזרת ליווי מקצועי, תוכל להבין את הגורמים שהובילו אותך למקום הזה, להירפא מהכאב, לזכור את הערך והצרכים שלך, וללמוד כלים לבניית מערכת יחסים בריאה ומטיבה יותר.

במרכז קשרים מציעים לך עזרה וייעוץ מותאמים אישית וללא התחייבות. אל תמשיך לשאת בכאב הזה לבד. צור איתנו קשר עוד היום ובוא לגלות את הדרך החוצה מההרס אל עבר החיים שמגיעים לך.

 

יצירת קשר כאן